Модуль І. Установчо-мотиваційний
Методичні рекомендації
Учні обирають собі тему для дослідження за якою будуть опрацьовувати джерела: «Німеччина»,
«Велика Британія», «Франція», «Італія». Кожен з учнів складає дослідницьку
таблицю за джерелами, за лекцією вчителя та за текстом підручника. На цьому ж
занятті кожний індивідуально підбирає матеріали до семінару, що буде проведено
на підсумковому занятті. Учні ознайомлюються зі списком додаткової навчальної
літератури та навчальними пам’ятками для різних етапів роботи над темою.
Завдання:
Написати есе з теми "Чому країна досягла таких результатів" та відправити за адресою: Breslava@ukr.net
Завдання:
Написати есе з теми "Чому країна досягла таких результатів" та відправити за адресою: Breslava@ukr.net
Коментарі
Дописати коментар